Omnikanal kontaktsenter - Oxon

OXON-plattformen er utviklet for å ha all interaksjon med kundene på ett sted - enten den foregår på telefon, nettprat, e-post eller sosiale nettverk. Vi kaller dette et omnikanal-kundekommunikasjonssystem.

Innovation-amico

Hvorfor bør du bry deg om Oxon?

I dag er det mange kontaktsentre som opplever kommunikasjonsproblemer og som går glipp av kundeinnsikt fordi kundedialogen blir håndtert i ulike systemer. En hektisk arbeidsdag full av repetitive operasjoner fører også til inkonsekvent og lite effektiv kundehåndtering.

Oxon blir brukt av kontaktsentre i mange ulike bransjer, - og passer særlig for organisasjoner med mye kundedialog i flere ulike kanaler. Oxon-plattformen forbedrer eksisterende forretningsmodeller gjennom en intuitiv brukeropplevelse og gjennom bruk av roboter for nettprat (chatbots) og kunstig intelligens for å øke effektivitet og kapasitet. Kundene opplever opptil 30% kostnadsreduksjon i driften av kontaktsentrene. Oxon er en skybasert plattform, og alle data blir håndtert innen EU.

Social strategy-cuate

Oxon håndterer følgende kommunikasjonssystemer i ett system:

  • Ledere kan se en fullstendig oversikt over virksomheten, kunderelasjonshåndteringen (CRM - Customer Relationship Management) og kan styre medarbeiderne ved kundesenteret
  • Opptil 10x ROI
  • Inntil 30% kostnadsreduksjon i driften av kontaktsentrene
  • Økt kundetilfredshet og kundelojalitet (NPS - Net Promoter Score)
Mer informasjon kommer
Mer informasjon kommer
Mer informasjon kommer
Mer informasjon kommer
Mer informasjon kommer
Mer informasjon kommer

Les mer om Oxon