Alle bedrifter har en viss formening om hva deres strategiske mål er. Det er ofte det som har gjort selskapet til det det er, på et gitt tidspunkt. Før selskapet i det hele tatt er stiftet, brukes mye tid på å lage en strategi for hvordan man skal erobre kundene. Men etter hvert som selskapet vokser, kan det være vanskelig å spre iveren etter den strategiske planen, eller til og med oppdraget og visjonen som en gang var så viktig for selskapet.
Strategy Orchestrator inkorporerer den strategiske planen i en programvare som er tilgjengelig for alle ansatte. Det lukker gapet mellom de som lager planene og de som utfører dem.
I følge Allyson Willoughby i selskapet GlassDoor.com: – Det som faktisk gir mange bedrifter høy score på medarbeidertilfredshet-undersøkelsene og en plass på listene over «beste arbeidsplass», er ofte en kultur som oppmuntrer ansatte til å si sine meninger og som oppmuntrer samarbeid – og samtidig belønner denne typen innsats. Dette er selskaper som har funnet en god måte å ta pulsen på arbeidsstokken på, og forstår hva som fungerer og hva som ikke fungerer.
Strategy Orchestrator fungerer som et verktøy for å bedre kommunikasjonen i selskapet, og bidrar til å gjøre ansatte mer engasjerte og motiverte til arbeidet sitt. Samtidig hjelper det ansatte å se både helheten i selskapet og hvordan deres egne roller henger sammen med overgripende mål. Et kommunikasjon -og styringsverktøy som alle ledere trenger, og som er bra for alle medarbeiderne.
Del på sosiale medier